söndag 27 mars 2011

Barnloppis

Ja så var då ytterligare en helg till ända. Det är otroligt att helgerna kan gå så snabbt! I dag har jag tillbringat några timmar på barnloppis. Man inser när man börjar sortera bland barnens kläder att man köper alldeles för mycket till dem, speciellt när man hittar kläder där prislappen fortfarande är kvar!!!! Vi höll till i Bredsättras gamla skola som numera är café och karamellkokeri. Har ni inte varit där så måste ni bara besöka dem http://cafe-karamellkokeri-bredsattra.se/. De har visning av karamellkokning också vilket är väldigt roligt att se och dessutom smakar karamellerna ljuvligt. Många goda smaker finns det. Min personliga favorit är fänkål/anis varianten. Vi var rätt många som hade plockat upp en himla massa barnkläder och leksaker och det var skönt att bli av med lite även om det finns en hel del kvar. Middagen i dag bestod av hämtpizza då ingen kände för att ställa sig vid spisen och fixa till något, ibland är det sådana dagar. Får väl ta tag i mig själv och börja mitt nya liv i morgon (igen!!!!) istället. Men nu väntar nog sängen, känner att det har varit lite för mycket de senast dygnen och alldeles för lite sömn. Hoppas bara att barnen har förstånd att ta sovmorgon i morgon när de har studiedag. Men känner jag dem rätt så är de väl uppe kl 6. Men det är inte jag, det kan jag lova.... Tack för titten och god natt :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar