onsdag 16 mars 2011

Påskägg

Försöker smälta allt från helgen som var, vi har nämligen varit i väg på
kurs hos en av våra återförsäljare och som alltid när man åker
hem så är både huvudet fullt av inspiration och bilen likaså, full av
nyheter som man ska försöka få plats med i butiken.
Denna gången fick vi prova på att dekorera påskägg.
Och eftersom påsken är sent i år så har vi ju god tid på oss att fixa till några.
Det gröna har jag själv lyckats knåpa i hop och här har
vi använt både akrylfärg och krackeleringsfärg.
Har även dekorerat med tejpen som kommer från
Tim Holtz och bara är såååå fin.
Blev själv väldigt nöjd med ägget och det blir garanterat fler innan påsk :-).

Makens resultat ser ni här, den turkosa färgen var mest
för att reta mig avslöjade han men tji fick han där.
Jag var ju tvungen att krypa till korset och erkänna att det faktiskt blev
helt underbart, trots att jag hatar turkost!
Skulle tom kunna tänka mig att göra ett i den färgen jag oxå!!!
Fler resultat från helgen kommer lite senare.
Tack för titten och ha en fortsatt trevlig dag.
Kram, kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar