onsdag 25 maj 2011

Bröllopsdag


I dag är det 15 (!) år sedan vi sa ja i Räpplinge kyrka på Öland. 15 år! Ja tiden går verkligen fort. Men så har man också hunnit med en hel del under dessa år om man tänker efter. Skaffat hus, fått tre underbara pojkar, gått igenom en hel del tråkigheter som också har stärkt oss, drivit golfbana mm. Snart är det dags för att ta ytterligare ett steg i livet, mer om det får ni veta längre fram då det inte är riktigt klart ännu.
I helgen firade vi mina svärföräldrar som hade varit gifta i 50 år, tänk om 35 år är vi också där får vi hoppas. Men vi tar väl ett år i taget tycker jag.
Dessa fina rosor fick jag av min käre maken idag, 1o röda rosor. Finns det några mer underbara blommor än just röda rosor i en stor bukett. Jag bara älskar dem! Nej nu är det dags att inta sängläge och hoppas det begynnande förkylningen inte blir så mycket värre. Men känner jag min kropp rätt så har jag en tredagars att vänta, sedan så vänder det. Så det är väl bara att ställa in sig på lite vila i morgon. Ha en fortsatt trevlig kväll o tack för titten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar